آدرس کارخانه: خراسان رضوی، سبزوار، فاز دوم شهرک صنعتی، صنعت 1

ساعت کاری 8 الی 17

info@dr-zarghani.com

تلفن تماس : 2-05144335031

آدرس کارخانه: خراسان رضوی، سبزوار، فاز دوم شهرک صنعتی، صنعت 1

عصاره های گیاهی دکتر زرقانی

ما را بشناسید

در کل ، اشکال خام ، گیاهان و قارچ ها به طور طبیعی مملو از عناصر غذایی گیاهی است که با هم کار می کنند تا هم اثرات مفید خاص و هم سلامتی منحصر بفردی را ایجاد کنند. اما از آنجا که محققان مواد تشکیل دهنده خاصی را که به گیاهان و قارچ ها خاصیت تقویت کننده سلامتی داده اند ، کشف کرده اند ، شروع به استخراج و جداسازی این اجزا برای ایجاد مواد قوی تری به نام عصاره های استاندارد کرده اند.

عصاره گیاهی استاندارد عصاره گیاهی می باشد که به طور خاص تولید شده است تا درصد مشخصی از این ماده فعال را تأمین کند. بعضی اوقات یک عصاره گیاهی استاندارد نیز یک ماده مارک تجاری است. استاندارد سازی و علائم تجاری اطمینان بیشتری از کارایی و ایمنی یک محصول یا ماده تشکیل دهنده می دهند.

یک عصاره استاندارد نیز یک روش ایده آل برای به دست آوردن سطوح افزایش یافته از یک ماده فعال است که در غیر این صورت به مقدار غیر واقعی گیاه برای به دست آوردن همان سطح نیاز دارد.

نمونه ای از استاندارد سازی عصاره چای سبز است. چای سبز دارای ترکیبات فعال بسیاری است ، اما چیزی که اعتقاد بر این است که بیشترین سود را دارد ، دسته ای از عناصر گیاهی به نام کاتچین است. عصاره چای سبز استاندارد 400 میلی گرم ما یک عصاره استاندارد شده فرآوری شده است که حداقل 40٪ کاتچین را تضمین می کند ، بسیار بالاتر از آنچه شما از نوشیدن یک فنجان چای یا بلعیدن یک کپسول گیاه چای سبز کامل دریافت می کنید.

عصاره های گیاهی استاندارد شده دکتر زرقانی

در حالی که گیاهان برای سلامتی عالی هستند ، عصاره های گیاهی استاندارد ماده گیاهی موثره و غلیظ بیشتری را ارائه می دهند که در شرایط خاص می توانند مناسب تر و مفیدتر باشند.

ما یک انتخاب عالی از محبوب ترین و موثرترین عصاره های گیاهی استاندارد ، شامل گیاهان اساسی مانند کاسنی، گل محمدی و عصاره چای سبز در کنار گیاهان تخصصی و منحصر به فرد مانند اسطوخودوس ، بوقناق،جنسینگ، کاسیا و غیره را ارائه می دهیم.

ما تصمیم می گیریم توانایی هایی متناسب با توانایی های مورد استفاده در مطالعات علمی ارائه دهیم و برای اطمینان از هویت ، خلوص ، کیفیت و قدرت ، آزمایشات جامعی را انجام می دهیم.

تفاوت شرکت دکتر زرقانی و رقبا

با بیش از 15 سال فعالیت در صنعت محصولات طبیعی ، ما از منابع معتبر مواد اولیه خود را تهیه می کنیم. آزمایشگاه های پیشرفته داخلی امکان کنترل بی نظیر کیفیت و خلوص را به ما می دهند. ما از ترکیبات مارک تجاری در فرمولاسیون های خاص استفاده می کنیم و انتخاب بسیار خوبی از عصاره های گیاهی استاندارد را ارائه می دهیم.