آدرس کارخانه: خراسان رضوی، سبزوار، فاز دوم شهرک صنعتی، صنعت 1

ساعت کاری 8 الی 17

info@dr-zarghani.com

تلفن تماس : 2-05144335031

آدرس کارخانه: خراسان رضوی، سبزوار، فاز دوم شهرک صنعتی، صنعت 1

فواید برتر عصاره های گیاهی مایع

قرن هاست که فواید مکمل های گیاهی برای سلامتی شناخته شده است. در حقیقت ، گفته می شود که استفاده از داروهای گیاهی به 60 هزار سال قبل (1) – مدتها قبل از ظهور داروهای مدرن ، می رسد.

برخی از معروف ترین گیاهان و میوه ها که در غذاهای سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای ترکیبات طبیعی هستند که برای رفاه انسان مفید هستند. به طور خاص ، اینها با ترکیبات فعال زیستی ، مانند پلی فنول ، که به فعالیت آنتی اکسیدانی در بدن انسان مرتبط هستند ، بسته بندی می شوند (2).

سوال این است که عصاره های گیاهی مایع – مانند عصاره برگ زیتون Comvita که به دلیل اثرات آنتی اکسیدانی معروف است – چه فایده ای دارد؟

در حالی که خوردن میوه و سبزیجات تازه و افزودن گیاهان به غذای شما بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم و کاملاً منظم است ، در اینجا برخی از مزایای اصلی مکمل رژیم غذایی با عصاره های مایع آورده شده است.
قدرت

گیاهان در فرم خام خود همان غلظت ترکیبات آنتی اکسیدانی مفید را ندارند که در عصاره گیاهان مایع خواهید یافت – در واقع ، بسیار متفاوت است ..

بنابراین ، مصرف عصاره گیاهی مایع علاوه بر رژیم غذایی متعادل و سالم ، راهی مناسب برای تأمین آنتی اکسیدان های مفید بدون تلاش برای خوردن مقادیر غیرممکن از گیاهان ، میوه ها و سبزیجات است.
مصرف آسان و همه کاره است

حفظ یک رژیم غذایی سالم بسیار مهم است ، اما اطمینان از اینکه همه مواد گرانبها و طبیعی را در رژیم غذایی روزمره وارد می کنید می تواند مشکل باشد.

عصاره برگ زیتون را می توانید در کنار وعده های غذایی روزانه مصرف کنید تا از مواد مغذی و ترکیبات آنتی اکسیدانی آنها بهره مند شوید. به عنوان مثال ، می توانید مقدار توصیه شده عصاره برگ زیتون را به نوشیدنی هایی مانند آب ، آب و چای اضافه کنید.

از مدت ها قبل ، استخراج به عنوان یک روش محبوب برای دفع مواد مغذی و مفید از گیاهان و گیاهان شناخته شده است. در بیشتر موارد ، این کار به طور سنتی با استفاده از آب گرم برای تهیه “چای” انجام می شده است.

اما در حالی که روش های استخراج همچنان به تکامل خود ادامه داده اند ، Comvita همچنان به حفظ شادابی و فرایندهای طبیعی اختصاص یافته است. عصاره برگ زیتون Comvita با الکل استخراج نمی شود و فقط از برگ های زیتون تازه چیده شده در فرآیند استخراج که در محل باغ های زیتون کوئینزلند ما انجام می شود استفاده می شود. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عصاره برگ زیتون ما کسب کنید.
همیشه برچسب را بخوانید. دستورالعمل های استفاده را دنبال کنید.


  1. https: //www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4020364/

2.https://www.researchgate.net/publication/327836585_Health_benefits_of_herbal_extracts_and_beverages

  1. https: //www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0308814600002880